Huisregels

Om de samenwerking tussen patiënt en praktijk goed te laten verlopen, hebben wij huisregels opgesteld. In de hoop dat deze huisregels, alle patiënten en ons helpt om elke behandeling naar wens uit te voeren.

Wij behandelen alleen op afspraak, deze kunt u maken: 
per email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
per tel.: 046-42 33 152
Persoonlijk aan de balie

Te laat verschijnen bij een afspraak
Als u te laat bent bij een behandeling, kan het zijn dat wij nog maar een deel van de behandeling uitvoeren of dat er een nieuwe afspraak moet worden gemaakt.

Kunt u niet op de afgesproken datum
Als u niet op de afspraak kunt verschijnen dan kunt u deze tot 24 uur van te voren telefonisch afzeggen.
tel: 046-42 33 152

Afpraken kunnen alleen telefonisch afgezegd worden!

Komt u uw afspraak niet na, of zegt u uw afspraak niet tijdig af, dan behouden wij ons op ons recht om de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

In het geval dat u herhaaldelijk uw afspraak niet na komt dan behouden wij ons op ons recht om u uit ons systeem te verwijderen.
Als u voor de klok van 10.00 uur belt dan probeeren wij u dezelfde dag nog behandelen.
Als u na 10.00 `s ochtens belt dan kunnen wij u niet garanderen dat u de zelfde dag nog geholpen wordt.
Wij werken samen met Anders Medical Factoring. Wij sturen de rekening naar Anders Medical Factoring en hun declareren de nota bij uw verzekering. Het resterende bedrag krijgt u dan thuis gestuurd, dit bedrag moet u dan zelf bekostigen.
U ontvangt van ons een begroting zodra de kosten meer dan 150,- euro bedragen. Deze is opgesteld aan had van de gestelde diagnose en krijgt u in tweevoud. Een exemplaar brengt u ondertekend mee terug op de dag dat de behandeling plaats vindt. Deze begroting is 3 maanden geldig of uiterlijk tot 31 december van het actuele jaar. 
Roken is in de praktijk en rondom de praktijk niet toegestaan.
Wij proberen de wachttijd van onze patiënten te minimaliseren tot maximaal 15 min. Het zou door omstandigheden (b.v. spoedgevallen) langer kunnen duren. U kunt zich dan aan de balie informeren, zodat wij samen met u kunnen kijken of u wilt wachten of dat wij een nieuwe afspraak maken.